آپدیت جدید گوگل کنسول

این آپدیت جدید گوگل کنسول در تاریخ 18 june انتشار یافته که در ادامه آنرا برس خواهیم کرد که شامل تغییرات زیادی شده اس شامل ..

سئو چیست؟ از کجا شروع کنم؟

ساده کردن گزارش های کنسول جستجو با طبقه بندی آیتم های به روز شده

گوگل :ما روش طبقه بندی صفحات، موارد و مسائل را در گزارش های کنسول جستجو ساده می کنیم. امیدواریم این به شما کمک کند تا روی مسائل مهمی که روی دید شما در جستجو تأثیر می‌گذارند تمرکز کنید و به شما کمک کند کارتان را بهتر اولویت‌بندی کنید. ما این تغییر را به تدریج در چند ماه آینده در همه دارایی ها اعمال خواهیم کرد، بنابراین ممکن است در حال حاضر هیچ تغییری را مشاهده نکنید. کاربران به ما گفته اند که هنگام اعمال وضعیت “هشدار” بر روی یک URL یا مورد، گیج می شوند: آیا اخطار به این معنی است که صفحه یا مورد می تواند در Google ظاهر شود یا نمی تواند؟

در پاسخ، ما آیتم سطح بالا (یک نتیجه غنی برای گزارش‌های نتیجه غنی، یک صفحه یا نشانی اینترنتی برای گزارش‌های دیگر) را به دو گروه گروه‌بندی می‌کنیم: صفحات یا مواردی که مشکلات حیاتی دارند چیزی شبیه به نامعتبر برچسب‌گذاری می‌شوند. صفحات یا آیتم‌هایی که مشکلات مهمی ندارند، چیزی شبیه به معتبر هستند. ما فکر می‌کنیم که این گروه‌بندی جدید باعث می‌شود که به سرعت ببینید چه مسائلی بر ظاهر سایت شما در Google تأثیر می‌گذارد

برای تکرار، این فقط یک تغییر گزارش در کنسول جستجو است. هیچ تغییری در نحوه خزیدن، نمایه سازی یا سرویس دهی صفحات شما به جستجوی Google وجود ندارد.

آپدیت جدید گوگل کنسول
تفاوت گوگل کنسول بعد از آپدیت جدید گوگل کنسول

تغییرات مورد بحث در این پست در ابزار بازرسی URL هنگام بازرسی یک URL خاص در کنسول جستجو نیز منعکس خواهد شد.

با این حال، آنها تنها زمانی در URL Inspection API به‌روزرسانی می‌شوند که چند ماه دیگر عرضه را تکمیل کنیم. این بدان معناست که اگر دارایی شما طبقه بندی مورد به روز شده را در کنسول جستجو نشان دهد، ممکن است هنگام مقایسه نتایج از رابط محصول و API تفاوت هایی را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که پس از تکمیل عرضه، هیچ مقدار جدیدی در API وجود نخواهد داشت. وقتی API به روز شد، این پست وبلاگ را به روز می کنیم.

SQL چیست؟

الگوریتم Mobile First Indexing

الگوریتم Sandbox

الگوریتم freshness

الگوریتم های گوگل

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =