الگوریتم مرغ مگس خوار

بیاموزید مرغ مگس خوار گوگل واقعاً چه بود و ببینید که چگونه کارمندان گوگل و کارشناسان سئو تاثیر آن را در نهایت بر جستجو توضیح می دهند.

مرغ مگس خوار گوگل بازنویسی از الگوریتم گوگل بود که به طور آگاهانه نیازهای جستجو در دستگاه های تلفن همراه را پیش بینی می کرد، به ویژه با فعال کردن جستجوی مکالمه.

مرغ مگس خوار زمینه را برای پیشرفت های چشمگیر در جستجو فراهم کرد.

گوگل هرگز توضیحی درباره چیستی مرغ مگس خوار منتشر نکرد.

با این حال، سوابقی از کارمندان Google وجود دارد که توضیح می دهند که چیست.

بیایید نگاهی به آپدیت مرغ مگس خوار گوگل بیندازیم، چگونگی تاثیر آن بر جستجوی زبان طبیعی و آنچه که گوگل و کارشناسان صنعت سئو در مورد آن می گویند.

8 روش دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مرغ مگس خوار گوگل

به روز رسانی مرغ مگس خوار گوگل در آگوست 2013 راه اندازی شد و یک ماه بعد، در سپتامبر 2013 اعلام شد.

به روز رسانی مرغ مگس خوار توسط گوگل به عنوان بزرگترین تغییر در الگوریتم از سال 2001 توصیف شده است.

همچنین توسط چندین کاربر گوگل به عنوان بازنویسی کامل الگوریتم اصلی توصیف شد .

با این حال، با وجود مقیاس این به‌روزرسانی، تأثیر فوری آن چنان ظریف بود که به‌روزرسانی تا حد زیادی مورد توجه قرار نگرفت.

به نظر می رسد که یک به روز رسانی در مقیاس وسیع و غیر قابل توجه باشد.

با این حال، این تضاد زمانی قابل درک تر می شود که مرغ مگس خوار به عنوان نقطه آغازی برای امواج بعدی نوآوری هایی که توسط آن ممکن شد در نظر گرفته شود.

مرغ مگس خوار تعریف شده است

این به روز رسانی مرغ مگس خوار نامیده شد زیرا گفته می شود الگوریتم اصلی گوگل را دقیق تر و سریع تر می کند.

همه ما می دانیم که سریع یعنی چه .

مسلماً مهمترین بخش مرغ مگس خوار کلمه “دقیق” است زیرا دقت در مورد دقت و دقیق بودن است.

همانطور که در مکالمات مرتبط زیر توسط کارمندان Google خواهید دید، مرغ مگس خوار به گوگل این امکان را داد تا در مورد معنای یک پرس و جو دقیق تر باشد.

و با دور شدن از تطبیق کلمات کلیدی در یک پرس و جو به کلمات کلیدی در یک صفحه وب، گوگل در مورد نمایش صفحاتی که با موضوع ذاتی در جستجوی جستجو مطابقت دارند دقیق تر شد.

نکات ضروری سئو برای مبتدیان

بازنویسی کامل الگوریتم هسته

مت کاتس، مهندس نرم افزار سابق گوگل، مرغ مگس خوار را بازنویسی کل الگوریتم اصلی توصیف کرد.

این بدان معنا نیست که یک الگوریتم کاملاً جدید بود، بلکه الگوریتم اصلی به گونه‌ای بازنویسی شده است که بتواند کار خود را بهتر انجام دهد.

مت کاتس در مصاحبه ویدیویی در 4 دسامبر 2013 گفت که الگوریتم مرغ مگس خوار بازنویسی الگوریتم جستجوی اصلی گوگل است.

برخی افراد مرغ مگس خوار را جزئی از الگوریتم اصلی گوگل می دانند، درست مانند پاندا و پنگوئن که بخشی از الگوریتم اصلی هستند.

مت کاتز به وضوح بیان می کند که مرغ مگس خوار بخشی از الگوریتم اصلی نبوده است. این یک بازنویسی از الگوریتم اصلی بود.

یکی از اهداف بازنویسی این بود که الگوریتم اصلی بهتر بتواند پرس و جوها را با صفحات وب مطابقت دهد و بتواند پرس و جوهای جستجوی مکالمه طولانی تری را مدیریت کند.

مرغ مگس خوار و جستجوی زبان طبیعی

هنگامی که مرغ مگس خوار منتشر شد، برخی از جامعه جستجو توصیه کردند که ممکن است ایده خوبی باشد که نحوه نگارش محتوا را تغییر دهید تا با جستجوی جستجوگران مطابقت داشته باشد.

توصیه رایج این بود که مقالات را به استفاده از عبارات بیشتری مانند، چگونه تبدیل کنید. در حالی که نصیحت با نیت خوبی بود، اما نادرست بود.

کاری که مرغ مگس خوار انجام داد این بود که جستجوهای مکالمه طولانی را برای موتور جستجو قابل درک کرد.

در مثال مت، گوگل کلمات خاصی را نادیده می گرفت تا بهتر بفهمد واقعاً معنای جستجو چیست.

در الگوریتم قدیمی، گوگل سعی می‌کرد صفحه‌ای را رتبه‌بندی کند که حاوی تمام کلمات یک جست‌وجو است، تا یک تطبیق کلمه به کلمه بین عبارت جستجو و صفحه وب انجام دهد.

آنچه مت توضیح می داد این است که گوگل اکنون برای درک سؤالات ، کلمات خاصی را نادیده گرفته و سپس از این درک برای رتبه بندی یک صفحه وب استفاده می کند.

سئو چیست؟ (آموزش زبان ساده)

آیا حق ثبت اختراع مرغ مگس خوار وجود دارد؟

برخی از کارهایی که مرغ مگس خوار با جستارهای جستجو انجام می داد، بازنویسی آنها با استفاده از تکنیک هایی مانند گسترش پرس و جو بود. به عنوان مثال، روش‌های متعددی برای جستجوی یک چیز، با استفاده از کلمات مختلف وجود دارد.

پنج عبارت جستجوی مختلف می‌توانند برابر با یک جست‌وجو باشند، تنها تفاوت آن‌ها این است که از کلمات متفاوتی استفاده می‌کنند که مترادف یکدیگر هستند. با چیزی مانند گسترش پرس و جو، گوگل می تواند از مترادف ها برای گسترش گروه صفحات وب بالقوه برای رتبه بندی استفاده کند.

پس از مرغ مگس خوار، گوگل دیگر دقیقاً کلمات کلیدی را در جستارهای جستجو با کلمات کلیدی در صفحات وب تطبیق نمی داد.

این چیزی متفاوت بود که پس از به روز رسانی مرغ مگس خوار شروع شد.

کلمات کلیدی مرغ مگس خوار و کلمات دراز مدت (Long-Tail Keywords)

کاتز بحث خود را در مورد مرغ مگس خوار با تشریح تأثیر آن بر روی سایت هایی که کلمات کلیدی بسیار خاص دم بلند را هدف قرار می دهند، ادامه داد.

ما باید در اینجا توقف کنیم و در مورد عبارات دم بلند صحبت کنیم تا درک بهتری از صحبت های مت کاتز داشته باشیم زیرا این بخش از به روز رسانی مرغ مگس خوار بر برخی از شیوه های SEO تأثیر داشت.

کلمات کلیدی طولانی عبارات جستجویی هستند که اغلب جستجو نمی شوند.

بسیاری از مردم دم بلند را با عبارات کلیدی مرتبط می دانند که کلمات زیادی در آنها وجود دارد – اما دم بلند اینطور نیست.

دم بلند، در چارچوب سئو، به سادگی عبارات کلیدی را توصیف می کند که به ندرت جستجو می شوند.

در حالی که برخی از عبارات دم بلند ممکن است کلمات زیادی در خود داشته باشند، تعداد کلمات در یک عبارت جستجو مشخصه تعیین کننده یک عبارت جستجوی طولانی نیست.

نادر بودن تعداد دفعات استفاده از یک عبارت به عنوان یک عبارت جستجو، چیزی است که یک عبارت جستجوی طولانی را مشخص می کند.

نقطه مقابل پرس و جو جستجوی طولانی، عبارت جستجوی عبارت سر است.

عبارات سر کلمات کلیدی هستند که حجم جستجوی بالایی دارند.

الگوریتم گوگل پاندا

الگوریتم های گوگل

آخرین آپدیت سئو برای نمایه سازی تلفن همراه (mobile-first indexing)

آموزش کسب درآمد از وبسایت

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 1 =