page layout

الگوریتم Page Authority

Page Authority یا PA معیاری است که توسط Moz توسعه یافته است که SmartKeyword به عنوان یک شریک به شما امکان دسترسی به آن را می دهد. در مقیاس 1 تا 100 قدرت صفحه در یک وب سایت معین را برای نمایش در اولین نتایج گوگل نشان می دهد. محاسبه Page Authority بیشتر یک معیار مقایسه ای است که با آن نتایج اولین صفحه نتایج گوگل برای دانستن قدرت صفحه برای یک کلمه کلیدی معین وزن می شود، اما به بیان دقیق هیچ امتیاز خوب یا بدی برای Page Authority وجود ندارد.

این شاخص بر اثربخشی مشتری و ساختار صفحه تأکید دارد. کیفیت آن، نحوه نگارش، قالب بندی و نحوه سازماندهی پیوندها به مطالب دیگر را تجزیه و تحلیل می کند.

یک اعتبار صفحه خوب امتیازی است که به 100 نزدیک می شود. در حالی که تغییر امتیاز از 20 به 30 آسان است، افزایش PA از 70 به 80 بسیار دشوارتر است.

الگوریتم Page Authority
Authority

سئو چیست؟ (آموزش کامل)

الگوریتم Page Authority چگونه محاسبه می شود؟

معیارهای زیادی را در نظر می گیرد تا برای هر صفحه از سایت شما یک Page Authority تعریف کند. برای این محاسبه، محتوا و لینک ها مهم ترین موضوعات هستند. چند نمونه:

  • کمیت و کیفیت لینک های خروجی و ورودی
  • کیفیت لنگرها (Anchors’ quality)
  • ترافیک به صفحه پیوند داده شده است
  • رفتار خواننده
  • چگالی کلمه کلیدی

الگوریتم Page Authority: چرا در سئو مهم است؟

هرچه PA بالاتر باشد، DA بالاتر خواهد بود، وب سایت برای گوگل قدرتمندتر و معتبرتر در نظر گرفته می شود. بنابراین، شانس بیشتری برای فرود در صفحه اول موتورهای جستجو دارید.

ثبت نام برای چندین دایرکتوری شروع خوبی است، اما بک لینک ها کیفیت خوبی نخواهند داشت. تبادل و فروش لینک در اینترنت اغلب توسط وبلاگ نویسان برای دستیابی به قدرت بالاتر استفاده می شود.

الگوریتم Page Authority چگونه آن را برای سئو بهبود دهیم؟

از آنجایی که Moz سعی می کند الگوریتم گوگل را تکرار کند، به دو معیار اهمیت زیادی می دهد:

  • محتوای صفحه: (به بخش ما در مورد نحوه بهینه سازی محتوا – پیوند به عنوان مراجعه کنید
  • خارج از صفحه (Off-page): مراقب خارج از صفحه باشید. قبل از جستجوی لینک های ورودی در یک صفحه، مهم است که Domain Authority را بررسی کنید. و موضوع وب سایت مورد علاقه شما (باید همان وب سایت شما باشد). کیفیت لینک ها بسیار مهم است و اگر وب سایت از دید خوبی در اینترنت برخوردار باشد، صفحه شما شانس بیشتری برای افزایش امتیاز خود خواهد داشت.

نکات ضروری سئو برای مبتدیان

برای الگوریتم Page Authority چه اقداماتی که باید اجرا شود
  • تعداد زیادی لینک خارجی و داخلی ایجاد کنید که با یک لنگر بهینه شده برای صفحه اشاره می کنند
  • تبادل و فروش لینک در اینترنت یکی از موارد استفاده مکرر وبلاگ نویسان برای دستیابی به اهداف خود است
  • هنگام تبادل لینک، DA وب سایتی را که می خواهید با آن پیوند برقرار کنید تعیین کنید، زیرا اگر وب سایت دارای Domain Authority قوی باشد، صفحه شانس بیشتری برای افزایش PA خود خواهد داشت.
  • تجربه کاربری وب سایت یا صفحه را در نظر بگیرید. صفحات مشاهده شده توسط بازدیدکنندگان، نرخ پرش و زمان صرف شده توسط خواننده در یک صفحه معیارهایی هستند که باید به منظور افزایش اعتبار صفحه وب در نظر گرفته شوند.

بهترین وب سایت های فریلنسری برای کسب درآمد دلاری

Page Authority: کجا آن را در Smart Keyword پیدا کنیم؟

به عنوان مثال، برای یک وب‌سایت تجارت الکترونیکی که ساعت می‌فروشد، مشاهده می‌کنیم که: ما PA را برای همه صفحات به شما می‌گوییم:

Page Authority
Page Authority

و با کلمات کلیدی:

Page Authority
Page Authority

اندازه‌گیری بر اساس کلمه کلیدی، نگاه کردن به یک کلمه کلیدی را ممکن می‌سازد، در اینجا «ساعت مردانه»، اولین صفحه معتبر نتایج گوگل. می بینیم که اولین نتیجه گوگل دارای PA برابر با 7 است، در حالی که نتیجه دوم دارای PA برابر با 24 است.

اعتبار صفحه: اشتباهاتی که باید از آنها اجتناب کرد

  • خرید ترافیک در اینترنت به سئو آسیب می رساند و ابزارهای تجزیه و تحلیل را ضعیف می کند.
  • ثبت نام برای چندین دایرکتوری می تواند شروع خوبی باشد، اما بک لینک ها کیفیت خوبی نخواهند داشت.

الگوریتم payday loan

الگوریتم رنک برین (RankBrain algorithm)

الگوریتم صفحه آرایی (Page Layout)

الگوریتم های گوگل

آموزش کسب درآمد از وبسایت

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − یک =