بهترین وب سایت های فریلنسری برای کسب درآمد دلاری

فریلنسرها 36 درصد از نیروی کار ایالات متحده را در سال 2020 تشکیل می دادند. جای تعجب نیست که این درصد همچنان در حال افزایش است – فریلنسرها می توانند از آزادی انتخاب حجم کار، پروژه ها و مشتریان خود لذت ببرند.

در طول شیوع کووید، شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای به استخدام فریلنسرها برای مقابله با تقاضاهای کاری می‌پردازند. از این رو، تعداد مشاغل آزاد در دسترس – از خریداران مواد غذایی گرفته تا توسعه دهندگان وب – اکنون بیشتر از همیشه است.

اگر به دنبال مشاغل آزاد هستید، احتمالاً می دانید که این کار چقدر می تواند طاقت فرسا باشد، حتی اگر قبلاً یک نمونه کار آنلاین ایجاد کرده باشید. اما نگران نباشید – در این مقاله، بهترین وب سایت های فریلنسری را فهرست می کنیم.

بهترین وب سایت فریلنسری برای یافتن کار

Fiverr

  • نوع فریلنسر : بازاریابی دیجیتال، توسعه وب، رسانه های اجتماعی
  • نقاط مثبت : دسته بندی متنوع، ثبت نام رایگان، دوره های آنلاین
  • نقاط منفی : هزینه کمیسیون بالا، فرآیند پرداخت طولانی

Fiverr پلتفرمی است که فریلنسرها را با صاحبان مشاغلی که به دنبال خدمات در پروژه‌های دیجیتالی مختلف از جمله طراحی وب‌سایت، نوشتن محتوا و صداگذاری هستند، متصل می‌کند.

Fiverr دنیایی از فروش بالقوه را با 3.42 میلیون خریدار فعال باز می کند. هیچ نرخ ساعتی وجود ندارد، فقط قیمت گذاری بر اساس پروژه است که شما باید تصمیم بگیرید.

فروشندگان با گواهی SSL که از صورتحساب و اطلاعات شخصی محافظت می کند، پرداخت های محافظت شده را تضمین می کنند. و همچنین پشتیبانی شبانه روزی مشتری همیشه آماده کمک است.

Jooble

  • نوع فریلنسر: نوشتن، طراحی گرافیک، ورود اطلاعات
  • نقاط مثبت : کشف شغل متمرکز، هشدارهای ایمیل، بدون نیاز به ثبت نام
  • نقاط منفی : بدون درخواست سریع – باید از هر منبع شغلی درخواست دهید

Jooble یک موتور جستجو برای مشاغل خالی است و از 140000 منبع در سراسر جهان، از جمله وب سایت های شرکتی، تابلوهای شغلی آنلاین، پلت فرم های فریلنسینگ، شبکه های اجتماعی و آگهی ها جمع آوری می شود.

یک مزیت مهم برای استفاده از Jooble این است که شما مجبور نیستید چندین تابلوی کار آنلاین و پلتفرم‌های فریلنسری را بررسی کنید، زیرا فرآیند یافتن فرصت‌های شغل آزاد را متمرکز می‌کند.

Jooble به شما امکان می دهد فقط در یک منطقه خاص شغل پیدا کنید. در صفحه اصلی، می توانید یک شهر خاص در کشور خود را برای کشف مشاغل محدود به آن منطقه انتخاب کنید.

برای یافتن مشاغل آزاد در Jooble نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی شغل مورد نظر خود را در موتور جستجوی Jooble وارد کنید. فیلترهای مختلفی مانند محدوده حقوق، سابقه کار، و تاریخ ارسال را برای کمک به یافتن شغل مورد نظر خود اعمال کنید.

از آنجایی که Jooble یک گردآورنده است، انتخاب یک نتیجه جستجو شما را به منبع فرصت شغلی هدایت می کند. در آنجا، جزئیات بیشتری در مورد شغل و نحوه درخواست برای آن خواهید یافت.

رایگان سئو یاد بگیر و پروژه بگیر !

 Freelancer.com

  • نوع فریلنسر: ترجمه محتوا، توسعه وب، بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • نقاط مثبت : ردیاب پیشرفت، چت زنده، 24
  • نقاط منفی : رابط پیچیده، متقاضیان هرزنامه و مشتریان جعلی

Freelancer.com وب سایت فریلنسری دیگری است که در آن متخصصان و شرکت هایی از سراسر جهان در پروژه های مختلف با یکدیگر همکاری می کنند. به لطف طیف گسترده ای از تخصص، مشتریان می توانند به راحتی یک متخصص از هر نوع را پیدا کنند.

می توانید به عنوان یک فریلنسر یا صاحب کسب و کار ثبت نام کنید. برای ثبت نام به عنوان فریلنسر، باید فرم ثبت نام کوتاهی را پر کنید. اطلاعات دقیق از جمله مهارت ها، سوابق تحصیلی و تجربه کاری خود را ارائه دهید.

علاوه بر پروژه ها، مسابقات زیادی مانند کارهای بصری یا طراحی وجود دارد. فریلنسرها می توانند با کسب درآمد همراه با نظرات در پروفایل خود از این مسابقات بهره مند شوند.

هر فریلنسر پس از تکمیل یک کار، پرداخت کامل دریافت خواهد کرد. با این حال، این پلتفرم 10٪ از کل درآمد شما را برای مسابقات و پروژه های ثابت می گیرد. مانند بسیاری از سایت های فریلنسری، می توانید از PayPal یا انتقال سیمی برای برداشت استفاده کنید.

Upwork

نوع فریلنسر: بازاریابی برند، برنامه نویسی، طراحی سایت
نقاط مثبت: حفاظت از پرداخت، مشتریان معتبر، پروژه های مبتنی بر بودجه
نقاط منفی : فرآیند انتخاب طولانی، هزینه خدمات بالا

Upwork یک وب سایت فریلنسری است که مشتریان و فریلنسرها را از سراسر جهان به هم متصل می کند. این پلتفرم طیف گسترده ای از دسته بندی ها، از طراحی وب و توسعه نرم افزار تا خدمات مشتری و حسابداری را ارائه می دهد.

مشتریان و فریلنسرها راه‌های متعددی برای ارتباط دارند – مشتریان می‌توانند شغلی را پست کنند و استعدادها را استخدام کنند یا یک سرویس از پیش تعریف‌شده را از کاتالوگ پروژه بخرند. به طور مشابه، فریلنسرها می توانند به تابلوی کار دسترسی داشته باشند و خدماتی را برای فروش ارائه دهند. برای شروع به عنوان یک فریلنسر با Upwork، با ایجاد یک نمایه شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که شامل جزئیاتی در مورد خودتان، تخصص و تجربه کاری شما است. به خاطر داشته باشید که هر زمان که برای شغلی پیشنهاد می دهید یا پروژه ای را ارائه می کنید، مشتریان با اسکن نمایه خود تصمیم می گیرند که آیا واجد شرایط هستید یا خیر.

Upwork دارای مقیاس کشویی است، به این معنی که هر چه بیشتر کار کنید، پول کمتری پرداخت می کنید. به عنوان مثال، هزینه کمیسیون از 20٪ برای اولین صورت حساب 500 دلاری شروع می شود و با دریافت پول بیشتر به تدریج کاهش می یابد.

چندین گزینه برای برداشت وجود دارد، از جمله انتقال مستقیم، PayPal و انتقال سیمی.

linkedin

نوع فریلنسر: کپی رایتینگ، ترجمه، طراحی گرافیک .برنامه نویسی . فروش .
نقاط مثبت: فرصت های شبکه، به روز رسانی های اخیر اخبار، مقرون به صرفه
نقاط منفی : فرصت های شبکه، به روز رسانی های اخیر اخبار، مقرون به صرفه

لینکدین یکی از محبوب ترین سایت های کاریابی است که راهی آسان برای یافتن شغل در زمینه های مختلف را ارائه می دهد. همچنین یک پلت فرم شبکه اجتماعی برای حرفه ای ها برای ارتباط و تعامل با یکدیگر است.

برای شروع به سادگی ثبت نام کنید و یک نمایه ایجاد کنید. تا آنجا که ممکن است اطلاعاتی مانند مهارت ها، تحصیلات و تجربه کاری خود را وارد کنید. یک پروفایل جامع لینکدین می تواند فرصت های شغلی بیشتری را ایجاد کند.

افزودن یک پست جدید همچنین می تواند نمایه شما را بیشتر در معرض دید قرار دهد. به عنوان مثال، اگر یک نویسنده آزاد هستید، پستی ایجاد کنید که تخصص خود را توضیح دهد و نمونه کارها را پیوست کنید. کارفرمایان بالقوه ممکن است نمایه شما را پیدا کنند و به شما پیشنهاد دهند.

مرور پست‌های شغلی لینکدین نیز راهی عالی برای یافتن فرصت‌های شغل آزاد است. برای یافتن شغل فریلنسری مورد نظر خود، حتما از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید و نتایج را از آخرین ها مرتب کنید.

راز سئو چیست؟

افزایش سرعت لود سایت وردپرس 2022

سئو یا تبلیغات کلیکی (PPC)

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 7 =