خدمات سئو: همه چیزهایی که باید بدانید

خدمات سئو چیست؟ خدمات سئو خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو هستند که برای افزایش دید و در نهایت ترافیک جستجوی ارگانیک به وب سایت ها طراحی شده اند. اینها اغلب توسط آژانس ها یا فریلنسرهایی که در تمام جنبه های سئو متخصص هستند ارائه می شود.

چرا سئو مهم است؟

نزدیک به 93 درصد از ترافیک وب در موتورهای جستجو رخ می دهد. اگر می خواهید وب سایت شما پیدا شود، باید در موتورهای جستجوی اصلی ایندکس شده و رتبه بالایی کسب کنید. برخی از حقایق دیگر در مورد گوگل و موتورهای جستجو به طور کلی:

  • 75% از جستجوگران از صفحه اول صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) عبور نمی کنند.
  • گوگل بیش از 5.8 میلیارد جستجو در روز پردازش می کند.
  • گوگل جستجوهای 2T را پردازش می کند
  • میانگین نرخ کلیک موقعیت 1 در نتایج جستجو 19.3٪ و موقعیت 2 10.57٪ است.
  • هر سال بین 16 تا 20 درصد از کل جستجوها کاملاً جدید هستند. آنها قبلا هرگز جستجو نشده اند.
  • 60 درصد از جستجوهای گوگل در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.
  • حدود 33 درصد از جستجوهای موبایلی گوگل مربوط به موقعیت مکانی است.
  • 50٪ از جستجوهای “نزدیک من” منجر به بازدید از فروشگاه می شود.

چه عواملی در رتبه بندی سئو در سال 2020 مهم هستند؟

سئو مهم است و باید برای جذب ترافیک موتورهای جستجو به سایت شما انجام شود. چگونه یک موتور جستجو تصمیم می گیرد که چگونه وب سایت ها را دقیقاً رتبه بندی کند؟ پاسخ به این امر پیچیده است زیرا صدها فاکتور رتبه بندی وجود دارد، اما ما مهم ترین آنها را برای شما گردآوری کرده ایم.

فاکتور های رنکینگ سئو

محتوا

شاید شنیده باشید که محتوا پادشاه است و این در مورد سئو صادق است. در ابتدایی‌ترین سطح، موتورهای جستجو می‌خواهند کاربران را با مرتبط‌ترین محتوا تا حد ممکن با درخواستشان مطابقت دهند. یکی از دلایلی که مقالات ویکی‌پدیا اغلب در رتبه‌بندی بالایی قرار می‌گیرند این است که جامع و قابل اعتماد هستند. موتورهای جستجو به محتوای صفحه، تازگی محتوا نگاه می‌کنند و الگوریتم‌های پیچیده‌ای را به کار می‌گیرند تا بفهمند آیا محتوا به جستجوگر مرتبط است یا خیر. به عنوان مثال، فرض کنید یک وب سایت لیوان قهوه دارید و لیوان هایی با اشکال و اندازه های مختلف می فروشید. شما باید مطمئن شوید که محتوایی در وب سایت خود دارید که به وضوح در مورد لیوان های قهوه است. این می‌تواند شامل صفحات محصول لیوان، و همچنین محتوایی در مورد تاریخچه لیوان‌های قهوه، نحوه ساخت آن‌ها یا حتی خلاق‌ترین فنجان‌های قهوه در تمام دوران باشد. محتوا سنگ بنای اصلی هدایت ترافیک جستجوی ارگانیک به سایت شما است.

تجربه کاربری (UX)

ممکن است محتوای عالی داشته باشید، اما اگر تجربه ضعیفی ارائه دهید، کاربران سایت شما را ترک خواهند کرد و دیگر هرگز از سایت شما بازدید نخواهند کرد. این چیزی است که موتورهای جستجو سعی می کنند به هر قیمتی از آن اجتناب کنند و بنابراین وب سایت هایی با تجربه کاربری عالی رتبه بندی می کنند. بنابراین، چه چیزی یک تجربه کاربری عالی را ایجاد می کند؟

  • سرعت صفحه بالا
  • یک وب سایت سازگار با موبایل
  • ناوبری بدون درز
  • هیچ پیام پاپ آپی وجود ندارد

کاربران باید بتوانند به سرعت و به راحتی محتوای شما را مصرف کنند و در سایت شما حرکت کنند. این امر به ویژه اهمیت یافته است زیرا دستگاه های تلفن همراه به طور فزاینده ای رایج شده اند و اکنون اکثریت ترافیک وب را تشکیل می دهند.

سئو فنی

با تجربه کاربر و عوامل رتبه بندی فنی همپوشانی هایی وجود دارد. اینها شامل بهترین شیوه های توسعه وب برای افزایش سرعت صفحه، اما همچنین بهینه سازی متا داده ها و ملاحظات معماری وب است. برای مثال، بهینه‌سازی‌های متا داده با بهبود نرخ کلیک در صفحات نتایج جستجو، بهبود رتبه‌بندی تصاویر یا حتی کمک به نمایش محتوای شما در جستجوهای صوتی.

بک لینک ها

بک لینک هر لینکی است که به صفحه شما اشاره می کند. موتورهای جستجو به تعداد لینک هایی که به یک صفحه خاص اشاره می کنند و کدام سایت به آن اشاره می کند نگاه می کنند. اگر محتوای شگفت انگیزی دارید و مردم آن را قابل اعتماد و جامع می دانند، می خواهند به شما لینک دهند. با این حال، موتورهای جستجو برای تعیین ارزش لینک به کیفیت لینک ها نگاه می کنند. همه آنها به یک اندازه خلق نشده اند. به عنوان مثال، اگر شما یک وبلاگ ورزشی و لینک های ESPN به وبلاگ خود دارید، موتور جستجو محتوای شما را بسیار معتبر و مرتبط می بیند. با این حال، اگر وبلاگ دستور غذای جدید دوست شما به شما پیوند داده شود، مهم تلقی نخواهد شد.

مهم است که توجه داشته باشید این سیگنال رتبه بندی در گذشته توسط وب سایت هایی که در آن زمان از الگوریتم ها استفاده می کردند مورد سوء استفاده قرار گرفته است. در نتیجه، موتورهای جستجو به‌روزرسانی‌هایی را برای اطمینان از یکپارچگی نتایج جستجو منتشر کردند. اطمینان حاصل کنید که یکپارچگی و روش های فروشندگانی که به شما قول بک لینک می دهند را کاملا بررسی کرده اید.

چرا به خدمات سئو نیاز است؟

ممکن است وسوسه شوید که حرفه ای ها را دور بزنید و خودتان بهینه سازی موتور جستجو را انجام دهید. با این حال، اگر در یک صنعت رقابتی هستید، رسیدن به موفقیت به تنهایی بسیار دشوار خواهد بود. به عنوان مثال، یک شرکت حقوقی می خواهد برای سوالاتی مانند “وکلا نزدیک من” یا “وکیل قراردادی” رتبه بالایی کسب کند. با این حال، ممکن است بسیاری از شرکت‌های حقوقی نیز برای دیده شدن با هم رقابت کنند و پیشی گرفتن از رقبا بدون دانش و تجربه تخصصی بسیار دشوار است.

نکته دیگر زمان و وسعت مهارت های مورد نیاز برای اجرای مداوم و موفقیت آمیز سئو است. یک برنامه سئو موفق نیاز به ترکیبی از مهارت های متنوع دارد که عبارتند از:

  • HTML
  • JavaScript
  • CSS
  • توسعه محتوا
  • طراحی خلاقانه
  • روابط عمومی
  • استراتژی وب
  • فیلمبرداری
seo skillset

سئو در ماه چقدر است؟

هزینه خدمات سئو بستگی به نیازهای کسب و کار شما و میزان تجربه کارشناسان سئو دارد. فریلنسرها معمولاً کمترین هزینه را دریافت می کنند، اما ممکن است کیفیت مورد انتظارتان را دریافت نکنید، مگر اینکه شخصاً آنها را بشناسید یا مرجعی در اختیار شما قرار داده شده باشد. مراقب فریلنسرهایی باشید که هزینه های ساعتی پایینی دریافت می کنند

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =