Google به بازخوردهای مربوط به تأثیر بهروزرسانی محتوای مفید پاسخ میدهد و به ناشران یادآوری میکند که این یک تلاش مستمر است.

آدرسهای گوگل گزارش میدهد که بهروزرسانی محتوای مفید تأثیر کمتری بر نتایج جستجو دارد و به همه یادآوری میکند که هنوز در حال انتشار است.
پس از گذشت یک هفته از راه اندازی به روز رسانی محتوای مفید، اجماع فزاینده ای وجود دارد که هیچ تغییر عمده ای ایجاد نمی کند.
گزارشهایی مبنی بر بیصدا بودن بهروزرسانی توجه دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل را به خود جلب کرد که در یک سری توییت به این وضعیت میپردازد.
به طور خلاصه، سالیوان نکته ای را که هفته گذشته در مورد به روز رسانی بخشی از تلاش مستمر است تکرار می کند و می گوید که رتبه بندی باید برای وب سایت هایی که محتوای خوب منتشر می کنند خوب باشد.
برای پاسخ کامل او، به خواندن بخش های زیر ادامه دهید.
محتوای مفید به روز رسانی تلاش مداوم
تأثیر بهروزرسانی محتوای مفید Google ممکن است ناچیز به نظر برسد، زیرا هدف آن اصلاح سیگنال در طول زمان است.
سالیوان توضیح می دهد:
“به روز رسانی انجام نشده است. همانطور که توضیح دادیم این نیز بخشی از یک تلاش مستمر است. ما به اصلاح نحوه عملکرد آن ادامه خواهیم داد. به طور مستقیم، راهنمایی که ما ارائه کرده ایم این است که سئوکاران و سازندگان باید در نظر داشته باشند.
پاسخ او به یک موضوع چند قسمتی ادامه می یابد، جایی که او ادامه می دهد که به روز رسانی همیشه به معنای تغییرات بزرگ نیست.
علاوه بر این، سالیوان پیشنهاد میکند کسانی که تحت تأثیر منفی این بهروزرسانی قرار گرفتهاند، احتمال کمتری دارد که بازخورد خود را به اشتراک بگذارند.
«اما بهروزرسانیها لزوماً به معنای یک تغییر بزرگ بزرگ نیست. اگر محتوای خوبی دارید، به طور کلی خوب هستید…
کسانی که از مسائل راضی هستند، ممکن است دلایلی وجود داشته باشد که نمیخواهند بهخصوص در مورد تغییر صحبت کنند…»
اگرچه سالیوان این ایده را که بهروزرسانی محتوای مفید تغییری عظیم در نتایج جستجو ایجاد میکند، کماهمیت میداند، اما هنوز هم سئوکاران و ناشران باید به آن توجه کنند.
همانطور که قبلاً گفتم، با این بهروزرسانی محتوای مفید، بخشی از یک تلاش مستمر است. به طور مستقیم، این چیزی است که سئوکاران و سازندگان باید به آن توجه کنند. ما به تنظیم آن ادامه می دهیم، آن را اصلاح می کنیم. این مهم است، به همین دلیل است که ما زمان زیادی را صرف صحبت کردن در مورد آن کردهایم.»
بهروزرسانی محتوای مفید Google باید هفته آینده عرضه شود، اما این آخرین باری نیست که درباره آن میشنویم.
بهروزرسانی محتوای مفید مانند بهروزرسانیهای اصلی Google نیست، زیرا هر چند ماه یک بار با یک راهاندازی بزرگ اصلاح میشود.
سالیوان میگوید «بهبودهای تدریجی» احتمالاً بخشی از «عملیات عادی» گوگل خواهد شد. این معنای ادامه است.
ما همچنان به نظارت و گزارش تحولات قابل توجه در مورد به روز رسانی محتوای مفید Google ادامه خواهیم داد.
ممنون که تا اینجا همراه ما بودید اگر وبسایت شما نیاز به تولید محتوا و سئو داره از اینجا پلن های اوشن سئو را ببیننید
6 نکته سئو برای سایت های فروشگاهی
نحوه بررسی و حذف بک لینک های سمی و مخرب
چگونه رسانه های اجتماعی به سئو کمک می کنند
0 دیدگاه