small site

چگونه برای وب سایت های کوچک رتبه بگیریم؟

آیا می توان یک وب سایت کوچک را در موتورهای جستجو رتبه بندی کرد؟ بله، اما باید استراتژیک باشید. در اینجا بدانید چه کاری می توانید انجام دهید.

سوال امروزی Ask an SEO از برایان در اوهایو می آید. برایان می پرسد:

من یک وب سایت شش صفحه ای دارم. آیا می توان در گوگل رتبه بسیار بالایی کسب کرد؟”

سلام برایان، این یک سوال عالی است.

بله، شما می توانید یک وب سایت کوچک (حتی یک وب سایت تنها با چند صفحه) را در رتبه بالایی در گوگل قرار دهید.

بزرگترین مانع با وب سایت های کوچکتر این است که شما توانایی زیادی برای ایجاد یک ساختار پیوند داخلی ندارید و اگر هیچ یک از صفحات ارزش پیوند را نداشته باشند، نمی توانید از آن اعتبار عبور کنید.

این بدان معنا نیست که نمی توانید آن را انجام دهید – فقط باید استراتژیک باشید. بیایید آنچه را که می توانید برای دستیابی به رتبه بندی جستجوی بالا برای یک وب سایت کوچک انجام دهید، تقسیم کنیم.

نکاتی برای رتبه بندی وب سایت های کوچک در جستجو

برای هر صفحه ای که می خواهید صفحات در آن نمایش داده شوند، کلمات کلیدی و گروه های موضوعی را ترسیم کنید. اکنون کپی ایجاد کنید که با ارائه راه حل برای شخص جستجو کننده مفید باشد.

ممکن است بخواهید در صورت نیاز سوالات متداول و جداول مقایسه مربوطه را به صفحات اضافه کنید. تصاویر، نمودارها، ویدیوها، و سایر موارد داده پشتیبانی را اضافه کنید که تجربه کاربر را بهبود می بخشد و در صورت لزوم، کپی را تقویت می کند. فقط مطمئن شوید که اینها سرعت صفحه شما را خیلی کند نمی کند.

هر چیزی که صفحه را قادر به ارائه و رفع هرگونه تغییر CLS می کند به تعویق بیندازید. حتما بررسی کنید:

  • پیکسل ها
  • تجزیه و تحلیل.
  • پلاگین ها

تمام تصاویر و فایل ها را تا جایی که می توانید فشرده کنید.

حذف هر کد اضافی از جمله:

  • فونت ها
  • جاوا اسکریپت ها
  • تصاویر.
  • پس زمینه ها
  • پلاگین ها و برنامه ها

کتابخانه های طرحواره را برای تعریف هر صفحه و عناصر موجود در صفحه اضافه کنید.

ایجاد بک لینک به صفحه اصلی خود از طریق ذکر نام تجاری به عنوان راهی برای ایجاد قدرت. این اختیار را از صفحه اصلی با پیوندهای داخلی به پنج صفحه دیگر خود منتقل کنید.

سعی کنید برخی از شیرین کاری های روابط عمومی را بیابید که مستقیماً با کسب و کار شما مرتبط هستند و سایت شما را ارزشمند می کنند (نه ارزش پیوند).

از ترفندهایی مانند بورسیه تحصیلی و ارسال مهمان صرف نظر کنید. شما لینک های با کیفیت می خواهید.

اگر یک کسب و کار یا وب سایت محلی هستید، کسب و کار خود را در «Google برای کسب و کار من» ثبت کنید و آن را به روز نگه دارید.

چگونه یک وب سایت کوچک برای رتبه بالاتر در گوگل بدست آوریم
چگونه یک وب سایت کوچک برای رتبه بالاتر در گوگل بدست آوریم

رشد وب سایت شما ممکن است راه حل بهتری باشد

اگر می خواهید وب سایت خود را کوچک نگه دارید، نکات فوق عالی هستند. اما باید بپرسم آیا این تنها گزینه شماست؟ اگر بخواهید فقط یک کارت ویزیت بدهید، وب سایت های کوچک می توانند خوب باشند، اما دلیل واقعی دیگری جز پهنای باند برای کوچک نگه داشتن آن وجود ندارد.

می توانید یک وبلاگ اضافه کنید و موضوعات و اطلاعات مرتبط را به اشتراک بگذارید. ممکن است عاقلانه باشد که با گسترش صفحات در یک دسته، صفحات طاقچه خدمات محور بیشتر و پاسخ های بهتر به سوالات رایج اضافه کنید.

اگر ارائه‌دهنده خدمات یا فضای رویداد هستید، نگه‌داشتن سابقه و به اشتراک گذاشتن ظاهر فضا فصل به فصل و سال به سال می‌تواند به شما کمک کند که نشان دهید هنوز یک نقطه «آن» هستید و اعتماد مصرف‌کننده را ایجاد می‌کند. این همچنین فرصت‌های شما را برای رتبه‌بندی «مکان‌های عروسی در شهر XY» یا «فضاهای رویداد در شهر XY» افزایش می‌دهد.

اگر هدف رشد شرکت از طریق بازاریابی دیجیتال باشد، واقعاً دلیلی برای برنامه ریزی برای حفظ یک وب سایت کوچک نمی بینم. اگر می توانید گسترش دهید، آن را دنبال کنید. مزایای رتبه بندی جستجو و تجربه مشتری زیادی برای رشد سایت شما در کنار کسب و کار شما وجود دارد.

امیدوارم این به سوال شما پاسخ دهد و از خواندن شما متشکرم!

سئو چیست? آموزش سئو به زبان ساده

توصیه هایی برای افزایش امنیت وب سایت پس از حمله

4 چالش در ردیابی رتبه سئوی سازمانی و نحوه حل آنها

روندهای جستجوی مشاغل کوچک در سال 2022 رو به افزایش است

چگونه با سئو کسب درآمد کنیم؟

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفده =