music seo

آموزش سئو سایت موزیک

آیا شما یک سایت موسیقی هستید که سعی می کنید ترافیک بیشتری را از Google دریافت کنید؟ آیا فهرستی از بهترین نکات سئو موسیقی تاثیر زیادی روی شما خواهد گذاشت؟ اگر چنین است، این راهنمای آموزش سئو سایت موزیک دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید.

در زیر، نکات و استراتژی‌های برتر بهینه‌سازی موتور جستجو را مشاهده خواهید کرد که هر گروه یا هنرمند موسیقی می‌تواند از آنها برای رتبه‌بندی وب‌سایت خود در گوگل برای دیده شدن بیشتر استفاده کند.

همچنین فهرستی از بهترین کلمات کلیدی سئو را برای نوازندگان برای سرعت بخشیدن به فرآیند تولید محتوا پیدا خواهید کرد. در پایان، شما یک برنامه محکم برای سئو برای افزایش قرار گرفتن در معرض موسیقی آنلاین خود خواهید داشت.

موسیقی جذابیت هایی برای تسکین جانور وحشی دارد. تعجب آور نیست که بسیاری از ما با آن به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره برخورد می کنیم، به خصوص وقتی در نظر می گیریم که موسیقی چقدر می تواند قدرتمند و لذت بخش باشد یا چقدر پیام های مهم (یا کمتر مهم) منتقل می کند. اما چگونه می توان به موقعیت های بالا رسید و سئو را برای صنعت موسیقی انجام داد؟

صنعت موسیقی اصطلاحی است که به طور گسترده درک شده است که اجزای کوچکتر متعددی را در خود جای داده است. با تحلیل بازاریابی آن، صنعت را می توان به دو دسته تقسیم کرد. اولین مورد وب سایت هایی مانند وبلاگ ها یا صفحات هنرمندان اختصاص داده شده به موسیقی است. دیگری فروشگاه های آنلاین موسیقی است. دسته دوم را می توان بیشتر به فروشگاه های فروش ساز، تجهیزات یا صفحات موسیقی و سایر حامل های موسیقی تقسیم کرد. آموزشگاه های موسیقی به نوعی هر دو دسته را با هم ترکیب می کنند. در مطلب امروز، سعی خواهیم کرد با در نظر گرفتن هر دو گروه فوق، به این سوال در مورد نحوه انجام سئو برای صنعت موسیقی پاسخ دهیم.

سئو چیست؟ (آموزش به زبان ساده)

سئو سایت موزیک چگونه را انجام دهیم؟

صنعت و روش های گوش دادن به موسیقی در طول سال ها چگونه تغییر کرده است؟

در 50 سال گذشته، نقاط عطف متعددی در مورد رسانه ها و روش های گوش دادن به موسیقی وجود داشته است. پخش‌کننده‌های ضبط، صفحات وینیل، نوارهای کاست، فرمت‌های صوتی-C، اولین پخش‌کننده‌های MP3 امکان ذخیره فایل‌های موسیقی بیشتری را بر روی یک دیسک و در عین حال حفظ کیفیت صدای قابل مقایسه با سی‌دی صوتی، فراهم کردند. توسعه پلتفرم‌های استریم که دسترسی نامحدود به هزاران آهنگ موسیقی را با هزینه اشتراک یا برای گوش دادن به چند تبلیغ فراهم می‌کند، یکی دیگر از رویدادهای مهم در صنعت موسیقی بود.

پلتفرم‌های استریم مانند Spotify، Tidal، Apple Music یا Deezer بازار موسیقی و نحوه گوش دادن ما به موسیقی را متحول کرده‌اند. با تشکر از آنها، هر عاشق موسیقی به تعداد نامحدودی آهنگ مطابق با حال و هوای فعلی خود دسترسی دارد. اما آیا به این معنی است که فروش آلبوم های موسیقی به شدت کاهش یافته است؟

درست برعکس. داده‌ها ثابت می‌کند که مردم همچنان سی‌دی و وینیل می‌خرند، حتی وقتی می‌توانند به صورت قانونی به موسیقی آنلاین گوش دهند. احساسات برای اشیایی که امکان گوش دادن به هنرمندان مورد علاقه شما را فراهم می کنند هنوز بسیار قوی است.

در سطح جهانی، فروش وینیل سریعتر از فروش موسیقی دیجیتال در حال رشد است، حتی اگر دومی هنوز بخش اصلی بازار را تشکیل می دهد. وینیل چند درصد از فروش را به خود اختصاص می دهد و سهام آنها دائما در حال افزایش است. بنابراین، هنگام برنامه‌ریزی محدوده و کلمات کلیدی خود که می‌خواهید سئو برای آن‌ها انجام دهید، ارزش این را دارد که این محصولات را در نظر بگیرید. محبوبیت روزافزون پخش کننده های رکورد نیز هنگام تجزیه و تحلیل پیشنهادات فروشگاه های بزرگ قابل مشاهده است.

هنگام انجام سئو صنعت موسیقی چه عباراتی را باید انتخاب کنید؟ اگرچه عبارات کلیدی عمومی مانند “آلبوم های هیپ هاپ” مهم هستند، عبارات خاص نیز اغلب جستجو می شوند. کاربرانی که به‌دنبال آلبوم‌های موسیقی خاص آنلاین هستند، عناوین یا نام هنرمندان را در کادر جستجو وارد می‌کنند، بنابراین، تمرکز روی کلمات کلیدی طولانی نیز بسیار مهم است.

سئوی محلی برای صنعت موسیقی

هنگام انجام سئو برای یک فروشگاه آنلاین موسیقی که دارای یک دفتر مرکزی و یک فروشگاه سنتی است، ارزش آن را دارد که از امکانات ارائه شده توسط Google بهره مند شوید که به نمایان شدن کسب و کار شما در سطح محلی کمک می کند. برای این منظور، می توانید از فناوری موقعیت جغرافیایی استفاده کنید که شامل پیشنهاد مرتبط ترین نتایج جستجو در زمان واقعی برای یک پرس و جوی معین، بر اساس مکان فعلی کاربر است. گوگل مکان را بر اساس داده های جغرافیایی دریافت شده از GPS موجود در گوشی هوشمند یا از IP تعیین شده دستگاه تخمین می زند. این بدان معناست که اگر GPS شما به درستی کار کند، ابتدا نتایج جستجوی محلی را خواهید دید. طبق آمار، حتی 97 درصد از کاربران با عبارات محلی شروع می کنند، بنابراین، این رویکرد به فرآیند سئو یک روش موثر برای دستیابی به مشتریان است. استفاده از سئوی محلی به شما این امکان را می دهد که هم گیرندگانی را که در منطقه خاص زندگی می کنند و فقط گردشگر هستند جذب کنید. کلمات کلیدی محلی شامل نام شهر، استان، خیابان یا منطقه است.

آموزش الگوریتم های گوگل ( شامل آموزش الگوریتم های سئوی محلی)

استفاده از شبکه های اجتماعی برای سایت موزیک

اگر فروشگاه شما آلبوم‌های موسیقی، سازها، گرامافون یا سایر محصولات مرتبط با موسیقی را می‌فروشد، ارزش دارد که یک کانال YouTube راه‌اندازی کنید که در آن می‌توانید موارد جدید ارائه شده در فروشگاه خود را ارائه دهید، نظرات خود را اضافه کنید یا مشاوره بدهید. چنین فعالیتی صاحبان مغازه را به عنوان متخصص در این زمینه قرار می دهد و اعتماد مشتریان بالقوه را القا می کند.

بنابراین چگونه سئوی صنعت موسیقی را در یوتیوب انجام دهیم؟ موتور جستجوی این پلتفرم محبوب مشابه گوگل کار می‌کند – بر اساس الگوریتم‌هایی است که اگر می‌خواهید موفق شوید، باید الزامات آنها را برآورده کنید. چه کانال یوتیوب شما رسانه اصلی برای ارتقای مهارت های صوتی شما باشد یا اینکه فقط مکمل کسب و کار شما باشد، باید به توصیه هایی که در زیر بحث شده است نگاهی بیندازید.

فهرستی از جنبه هایی که بر روی دید ویدیو تأثیر می گذارد:

  • عنوان ویدیو : همراه با تصویر کوچک، توجه را به خود جلب می کند. این ایده خوبی است که یک کلمه کلیدی را در عنوان قرار دهید، با این حال، مهمترین چیز این است که مطمئن شوید کلمات استفاده شده جذاب هستند و گیرندگان بالقوه را تشویق می کنند تا اقدام کنند. عناوین نباید خیلی طولانی باشند. در این صورت، کمتر، بیشتر است.
  • تصویر بندانگشتی (Thumbnail) : می‌تواند یک اسکرین شات از ویدیو یا یک تصویر گرافیکی باشد که مخصوصاً برای این منظور تهیه شده است. وضوح بهینه و طراحی چشم نواز را انتخاب کنید. مردم بصری ساز هستند، بنابراین، اگر تصویر بندانگشتی با کیفیتی داشته باشد که آن را از بقیه متمایز کند، احتمال بیشتری وجود دارد که روی ویدیوی شما کلیک شود.
  • توضیحات : برای انجام سئو برای ویدیوها بسیار مهم است. باید شامل کلمات کلیدی و اطلاعات مهم در مورد مطالب باشد. همچنین ایده خوبی است که پیوندی به وب سایت خود یا سایر محتوای اضافی ارائه دهید.
  • برچسب ها : آنها از SEO پشتیبانی می کنند. آنها باید با محتوای ویدیویی و صنعت خاص مرتبط باشند.
  • نام فایل: اگرچه مردم اغلب این عنصر را فراموش می کنند، اما بخش بسیار مهمی از SEO برای ویدیوهای YouTube است. همچنین باید شامل کلمات کلیدی باشد.
تبلیغ موسیقی در شبکه های اجتماعی

قسمت او از ورودی خطاب به افرادی است که برای امرار معاش موسیقی می آفرینند. با این حال، هنرمندانی که گام‌های اولیه را در این صنعت برمی‌دارند نیز می‌توانند نکات مفیدی را در اینجا بیابند. اول از همه، تعیین هدف فعالیت های خود بسیار مهم است. اگر فقط می‌خواهید خودتان را تبلیغ کنید، کافی است محتوای باکیفیت ایجاد کنید و با طرفداران در تماس باشید. از سوی دیگر، تمرکز عمدتا بر فروش نیازمند رویکرد متفاوتی است. تا آنجا که به بلیط کنسرت یا آلبوم های موسیقی مربوط می شود، فرآیند SEO و تبلیغات رسانه های اجتماعی را می توان به روشی مشابه فعالیت های تبلیغاتی انجام شده برای هر فروشگاه تجارت الکترونیکی انجام داد. با این حال، زمانی که کانال های رسانه اجتماعی هنرمند توسط فردی خارج از حلقه مدیریت می شود، وضعیت کمی پیچیده تر می شود. پس از آن، هنرمند دیگر معتبر نیست و راه ارتباطی منحصر به فرد مورد قدردانی طرفداران مشکوک می شود. زمانی که نمایه های رسانه های اجتماعی توسط شخصی از اطرافیان هنرمند اجرا می شود عالی است.

هنگام تبلیغ یک فروشگاه موسیقی، می توانید با اطمینان مانند هر فروشگاه دیگری ادامه دهید. از کانال YouTube خود به عنوان یک ابزار اضافی استفاده کنید و محتوا را در فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر نیز منتشر کنید.

استریم پلتفرم ها و ویدیوهای یوتیوب در وب سایت ها و وبلاگ ها

محتوای صوتی و تصویری بر محبوبیت وبلاگ و وب سایت شما تأثیر می گذارد. به لطف آن، ورودی‌ها برای گیرندگان جذاب‌تر هستند و امکان دیدن مطالب اضافی را بدون باز کردن برگه‌های جدید فراهم می‌کنند. چگونه محتوای ویدیویی یا صوتی را در وب سایت خود منتشر کنیم؟ این کمتر از آن چیزی است که شما ممکن است فکر کنید پیچیده است. در زیر می توانید نکاتی را در رابطه با محتوای YouTube و Spotify مشاهده کنید:

  • اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، انتشار محتوای یوتیوب یک تکه کیک است. فقط URL ویدیو را کپی کرده و در حالت بصری در پست قرار دهید. وردپرس به طور خودکار یک پخش کننده ایجاد می کند.
  • اگر وب سایت شما از CMS دیگری استفاده می کند، ایجاد یک پخش کننده نیز نباید مشکل زیادی ایجاد کند. برای لذت بردن از ویدیوهای قرار داده شده در محتوا، لینک را با کلیک بر روی ویدیو با دکمه سمت راست ماوس کپی کنید. پیوند کپی شده را در کد صفحه قرار دهید.
  • لیست پخش Spotify نه تنها در صنعت موسیقی قابل استفاده است. شما می توانید از موسیقی هایی که با شرکت شما مرتبط است یا کاربران را در خلق و خوی مناسب برای خرید قرار می دهد بهره مند شوید.

برای معرفی آن به وب سایت خود، باید:

  • پیوند را به لیست پخش از حساب Spotify خود در مرورگر وب خود کپی کنید.
  • یک ویجت در صفحه ایجاد کنید دکمه فالو به شما امکان می دهد لیست را به اشتراک بگذارید و دکمه پخش یک ویجت iframe ایجاد می کند.
  • پس از چسباندن پیوند به لیست پخش، کد را کپی کرده و به وب سایت اضافه کنید. انجام شده!

چگونه سئو را برای صنعت موسیقی انجام دهیم؟لقمه آماده!!

به طور خلاصه، سئو برای صنعت موسیقی (درست مانند هر صنعت دیگری) باید بر اساس تحقیقات کامل کلمات کلیدی و جستجوهای تایپ شده توسط کاربرانی که به دنبال محصولات و وب سایت های خاص هستند، باشد. هدف شما این است که صفحه خود را به مقصد کاربران اینترنت تبدیل کنید، صرف نظر از اینکه آنها به دنبال آلبوم جدید، بلیط کنسرت، ساز موسیقی یا سی دی هستند که به تازگی راه اندازی شده است. سرمایه گذاران صنعت موسیقی آنلاین طیف وسیعی از امکانات را برای تبلیغ محصولات و برند خود در پلتفرم هایشان به شما ارائه می دهند. ارزش این را دارد که از این فرصت برای افزایش دید و مهمتر از همه جذب مخاطبان خود بهره مند شوید. صنعت موسیقی دائما در حال پیشرفت است. از این واقعیت برای ایجاد محتوای منحصر به فرد استفاده کنید و وب سایت خود را با صفحات فرعی ارزشمند گسترش دهید. به دنبال یک ضرب المثل رایج و یک آهنگ تعطیلات 2016: محتوا پادشاه است اما موسیقی بهترین دوست من است.

اما اگر خواستید یه وبسایت بدون نقص موسیقی براتون طراحی کنیم میتونید از طریق مشاوره آنلاین یا شبکه های اجتماعی با تیم اوشن سئو در ارتباط باشید.

مشکلات سئو

توسعه و تجارت الکترونیک چیست؟

بهینه سازی سایت در موبایل

الگوریتم های گوگل (کامل)

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یازده =