آموزش کسب درآمد از وبسایت

کسب درآمد از یک وب سایت آنقدرها هم سخت نیست. حتی سایت هایی که ترافیک زیادی ندارند می توانند از اینجا و آنجا چند دلار درآمد داشته باشند. چه در حال راه اندازی یک کسب و کار آنلاین باشید یا صرفاً یک وبلاگ شخصی داشته باشید، ممکن است موارد زیر را برای تکمیل درآمد خود در نظر بگیرید.

همه چیز با ایجاد ترافیک شروع می شود. این اغلب از ایجاد چند پست ویروسی برای جذب مردم ناشی می شود.

هنگامی که جریان خوبی از بازدیدکنندگان داشته باشید، امکان کسب درآمد آنلاین افزایش می یابد. در واقع، برخی از این روش‌ها حتی ممکن است ایده‌هایی از خودتان به شما بدهند.

Google Adsense

آیا می دانستید که گوگل با بیش از 502 میلیارد دلار سرمایه، پلتفرم شماره یک بازاریابی در جهان است؟ آیا خوب نیست که یک تکه از آن پای را تهیه کنید؟

شاید یکی از محبوب ترین سیستم ها برای کسب درآمد با وبلاگ یا وب سایت گوگل ادسنس باشد. در این پلتفرم، شما تبلیغات شرکت های دیگر را در صفحات و پست های خود نشان می دهید.این یک سیستم آسان برای استفاده است که به طور مجازی متصل و پخش می شود. تنها ایراد واقعی این است که شما کنترل زیادی روی آنچه از نظر تبلیغات در سایت شما ارائه می شود ندارید.

گوگل کدی را به شما می دهد تا در هر قسمتی که می توانید متن را در سایت خود قرار دهید، کپی و جایگذاری کنید. هنگامی که شخصی روی تبلیغ کلیک می کند، شما درآمد کسب می کنید. برخی از تبلیغات به سادگی با نمایش آن مبلغ کمی را به شما اعتبار می دهند.

متاسفانه به دلیل تحریم این روش برای افراد داخل ایران مسدود است

8 روش دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی وابسته

affiliate-marketing
بازاریابی وابسته affiliate marketing

بازاریابی وابسته زمانی است که شما در حال تبلیغ کالاهای شخص ثالث در وب سایت خود هستید. اگر کسی روی آن تبلیغات کلیک کند و خرید کند، یک تکه از پای ضرب المثل دریافت می کنید.

این کار به این صورت است: شما یک URL ردیابی ویژه دریافت می کنید که می توانید آن را در سایت خود قرار دهید. هنگامی که یک بازدیدکننده روی آن لینک کلیک می کند، به وب سایت شخص ثالث منتقل می شود. در صورتی که بازدیدکننده اقدام به خرید کند، آن URL ردیابی به فروش مرتبط می شود. معمولاً بسته به شرکت، پرداخت شما با درصد یا هزینه ثابت تعیین می شود.

سئو چیست؟(آموزش زبان ساده)

کمک های مالی (Donations)

(Donations)
کمک های مالی (Donations)

در سال 2015، بیش از یک میلیون کمک مالی به صورت آنلاین انجام شد. اگرچه بخش بزرگی از آنها به موسسات خیریه اختصاص داشت، اما بسیاری از مردم به خاطر کمک به دیگران کمک کردند.

یک دکمه اهدا در سایت شما می تواند راهی عالی برای جمع آوری سریع کمی درآمد باشد. اگر به مؤسسات خیریه کمک می کنید، ایده آل است، به خصوص اگر آن را به عنوان کمک به دیگران در سایت خود بازاریابی کنید.

شرکت های آنلاین مانند پی پال حتی کدی را به شما می دهند تا مستقیماً در پست ها و صفحات خود کپی و جایگذاری کنید. سپس PayPal بقیه کارها را انجام خواهد داد.

افراد خوش قلب زیادی در اینترنت وجود دارند که به دنبال کمک به نیازمندان هستند. دکمه اهدا این فرصت را به آنها می دهد.

نسل سرب (Lead Generation)
Lead Generation
نسل سرب (Lead Generation)

ایجاد سرنخ برای شرکت ها مشابه بازاریابی وابسته است. بزرگترین تفاوت این است که شرکت ها چه کسی خرید کند یا نه، به شما پول می دهند.

اساساً، شما یک تصویر گرافیکی را در سایت خود قرار می دهید تنها با هدف ایجاد پیوند به یک محصول یا خدمات خاص.

هزینه ای اغلب بین مالک و شرکت تبلیغاتی مذاکره می شود. این معمولاً بر اساس میزان ترافیکی است که صاحب وب سایت به صفحات تجاری خاص ارسال می کند.

فضای تبلیغاتی خصوصی
Private advertising space
فضای تبلیغاتی خصوصی

بسیاری از صاحبان سایت با پرداخت هزینه ماهانه فضای تبلیغاتی خصوصی را در سایت خود ارائه می دهند. اساساً، شما از یک تبلیغ‌کننده برای قرار دادن یک بنر یا تصویر در سایت خود هزینه می‌کنید، صرف نظر از اینکه کسی روی آن کلیک کند یا خیر.

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد این روش را دوست دارند این است که چیزی برای ردیابی خارج از نمایشگرها و شاید کلیک ها وجود ندارد. تنها چیزی که نیاز دارید فضایی در سایت خود برای تبلیغات و دریافت هزینه ماهانه است.

این یک روش معمول برای کسانی است که از سایر شرکت های محلی در منطقه خود حمایت می کنند. شاید بتوانید آن مشاغل را متقاعد کنید که در سایت شما نیز تبلیغ کنند.

لیست های ایمیل

list emails
لیست های ایمیل

ایمیل یکی از مقرون به صرفه ترین اشکال بازاریابی از زمان پیدایش اینترنت بوده است. بسیاری از این پیام های ساده برای افزایش فروش، جذب مشتریان و ارائه محصولات مستقیم استفاده می کنند.

این اغلب به عنوان یک استراتژی بلند مدت در نظر گرفته می شود، زیرا ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا کسی از آنچه شما ارائه می دهید استفاده کند. با این حال، هزینه و نگهداری بسیار کمی دارد.

ممکن است بتوانید یک سیستم خودکار از سایت خود ایجاد کنید تا بیشتر کارها را برای شما انجام دهد.

افزایش سرعت لود سایت وردپرس 2022

اجرای تجارت الکترونیک

اجرای تجارت الکترونیک
اجرای تجارت الکترونیک

با توجه به روند خرید آنلاین، تجارت الکترونیک ممکن است تا سال 2020 به بیش از 684 میلیارد دلار در تراکنش برسد. این رشد ثابت از زمان ایجاد اینترنت بوده است.

باز کردن یک فروشگاه آنلاین بسیار ساده تر از تلاش برای انجام آن در دنیای واقعی است. برای یک چیز، هزینه سربار اسمی وجود دارد مگر اینکه تصمیم بگیرید وارد یک انبار شوید. در غیر این صورت، کار با آن بسیار ارزان‌تر است و به شما امکان دسترسی به خریداران در سراسر جهان را می‌دهد.

بسیاری از صاحبان سایت های تجارت الکترونیک را از راحتی زیرزمین های خود در خانه اداره می کنند. تا زمانی که چیز خوبی برای فروش دارید، می توانید به راحتی با وب سایت خود درآمد کسب کنید.

پیوندهای اطلاعاتی (InfoLinks)

InfoLinks
InfoLinks

InfoLinks یک پلت فرم اشتراک تبلیغات است که بسیار شبیه Google Adsense است. با این حال، محدودیت برای درج تبلیغات بسیار کمتر است و گزینه های در دسترس بیشتری دارد.

در حالی که راه اندازی این سیستم ممکن است آسان تر باشد، اما سود این است که شما ممکن است آنقدر پول نداشته باشید. InfoLinks به طور متوسط در مقایسه با Google پرداخت کمتری به صاحبان سایت دارد.

با این حال، این چیزی است که می توانید در سایت خود پیاده سازی کنید و تا زمانی که بررسی ها شروع شود فراموش کنید. تنها چیزی که واقعاً باید نگران آن باشید، ایجاد محتوای خوب برای خواندن افراد است.

الگوریتم های گوگل

محتوای فقط اعضا (اغضای vip)

محتوای فقط اعضا
محتوای فقط اعضا

آیا تا به حال به داشتن یک باشگاه خصوصی فکر کرده اید؟ وب سایت شما می تواند به بهترین چیز بعدی تبدیل شود. محتوای مختص اعضا پتانسیل ایجاد یک جریان درآمد خوب را دارد، به شرطی که اطلاعات مورد نظر همه را داشته باشید.

با ارائه عضویت ماهانه و محدود کردن دسترسی به بهترین مطالب خود، ممکن است محتوای بسیار خوبی ایجاد کنید.

فقط مطمئن شوید که چیزی فراتر از آنچه مردم می توانند از یک جستجوی ساده Google به صورت رایگان دریافت کنند ، ارائه می دهید. محتوای ارزشمند منجر به امکانات بیشتر در حساب های عضویت می شود.

محتوای حمایت شده (Sponsored Content)

Sponsored Content
Sponsored Content

ستارگان ورزشی تنها کسانی نیستند که می توانند حمایت مالی دریافت کنند. برخی از شرکت ها به شما پول می دهند تا در مورد محصولات یا خدمات خود بنویسید. اگر در ماه بازدیدکنندگان زیادی داشته باشید، این بهترین نتیجه را دارد.

همچنین چند سایت وجود دارد که می توانند شما را به شرکت هایی که مایل به پرداخت رایگان و همچنین پرداخت هستند، متصل کنند. آن شرکت‌ها سپس تصمیم می‌گیرند که آیا شما در بین مشتریان بالقوه برای آنچه که نیاز دارند، نفوذ کافی دارید یا خیر.

اگر طرفداران و فالوورهای زیادی هم در سایت و هم در رسانه های اجتماعی جمع آوری کنید، می تواند کاملاً سودآور باشد.

فروش مجدد محتوای خود به صورت آفلاین

فروش مجدد محتوای خود به صورت آفلاین

موتورهای جستجو در فروش محتوا از یک وب سایت به وب سایت دیگر اخم می کنند. با این حال، فروش آن به مجلات چاپی، موسسات آموزشی و سایر فرمت های آفلاین اشکالی ندارد.

شاید تعجب کنید که وبلاگ نویسان چقدر مجموعه پست های خود را در دنیای واقعی به مشاغل می فروشند. برخی تا آنجا پیش می روند که یک نسخه قابل چاپ از وب سایت خود ایجاد می کنند تا به عنوان مطالب خواندنی در اختیار شما قرار دهند.

فروش کالاهای دیجیتال

فروش کالاهای دیجیتال

محصولات دیجیتال برای فروش خوب هستند زیرا نیازی به بسته بندی یا سربار گران ندارند. چیزهایی مانند کتاب های الکترونیکی، موسیقی یا هر رسانه دیجیتال دیگر را می توان به صورت انبوه و با هزینه اندک یا بدون هزینه برای خودتان توزیع کرد.

به عنوان مثال، می توانید یک کتاب الکترونیکی را از وب سایت خود ارائه دهید. باز هم، PayPal می تواند به شما کمک کند تا یک سبد خرید برای دانلودهای دیجیتال به سرعت تنظیم کنید. تنها اشکال این است که ممکن است مجبور شوید فایل ها را مستقیماً برای خریداران خود ایمیل کنید.

سئو چیست

آپدیت سئو گوگل

نکات ضروری سئو برای مبتدیان

رقص گوگل چیست؟

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =