Google Payday Loan

الگوریتم payday loan

به‌روزرسانی الگوریتم Payday Loans که در سال 2013 منتشر شد، الگوریتمی بود که پرس و جوهای هرزنامه و سایت‌های اسپم را هدف قرار می‌داد. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

در سال 2013، به روز رسانی اصلی الگوریتمی که همه صحبت می کردند، به روز رسانی loan Payday بود. این به روز رسانی قابل توجه بود و تقریباً 0.3 درصد از درخواست ها در ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داد.

در آن زمان، مت کاتس، رئیس تیم وب اسپم گوگل، به این موضوع نسبت داده شد که می‌گفت این تأثیر تا 4 درصد برای پرسش‌های ترکی بود. دلیل این امر به این دلیل است که این نوع پرس و جوها دارای اسپم بیشتری هستند.

این یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های Google بود که جستارهای هرزنامه را که عمدتاً با صنایع مخفی مرتبط هستند، مانند وام‌های با بهره فوق‌العاده و وام‌های روز پرداخت، فیلم های بزرگسالان، و سایر درخواست‌های به شدت هرزنامه‌ای را هدف قرار می‌داد.

کاتز اظهار داشت که وام های روز پرداخت، کازینوها، سایت های تلفیق بدهی تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. سایر بخش‌های دارای هرزنامه مانند داروها، کازینوها و سایر حوزه‌های مالی مانند وام مسکن و بیمه نیز تحت تأثیر قرار گرفتند.

زمانی که کاتز این تغییر را در می 2013 در یک ویدیوی وب مستر اعلام کرد، او گفت که «برخی از پرس‌و‌جوهایی که ماهیت اسپم دارند، مانند وام‌های روز پرداخت یا برخی سؤالات مرتبط با هرزه‌نگاری، تا حدودی کمتر هدف تیم اسپم Google هستند. ” او گفت که “به احتمال زیاد گوگل در آینده نزدیک به این حوزه نگاه خواهد کرد.”

دو چیز تحت تأثیر به‌روزرسانی‌های وام Payday قرار گرفت: درخواست‌های هرزنامه همراه با سایت‌های هرزنامه.

به طور خاص، Cutts بیان کرد که Payday Loan 2.0 سایت های هرزنامه را هدف قرار می دهد، و 3.0 هدف قرار دادن خود را بر روی جستجوهای هرزنامه متمرکز کرده است.

به روز رسانی الگوریتم وام روز پرداخت طی یک دوره 1-2 ماهه ارائه شد. اولین به روز رسانی وام payday در ژوئن 2013 رخ داد. به روز رسانی وام Payday 2.0 در 16 مه 2014 رخ داد و Payday 3.0 اندکی پس از آن در ژوئن 2014 انجام شد.

به روز رسانی وام Payday 3.0 همچنین شامل محافظت بهتر در برابر حملات منفی سئو می شود. (سئو کار کلاه سیاه یا سئو غیر اخلاقی)

سایت های تقلبی نیز در به روز رسانی گنجانده شده اند. با این حال، کاتز در مورد این صحبت کرد که این یک عارضه جانبی است، و نه هدف اولیه پشت اجرای به‌روزرسانی.

Google Payday Loan
payday loan

سئو چیست؟ (آموزش رایگان)

بروز رسانی الگوریتم payday loan

به روز رسانی برای Payday Loan 2.0 بیشتر مبتنی بر پیوند بود و بر روی کلمات کلیدی CPC با حجم جستجوی بالا تمرکز داشت که در آنها پتانسیل برای هرزنامه احتمالاً بسیار زیاد است. کاتس در مورد جستجوهای تحت تأثیر در ایالات متحده صحبت کرد که فقط حدود 0.3 درصد است. در 11 ژوئن 2013، کاتز به طور رسمی به روز رسانی وام Payday 1.0 را در توییتر اعلام کرد

برای واکنش‌های بیشتر صنعت، موضوع WebmasterWorld را در اینجا بخوانید: Payday Loan Version 3.0 Industry Reactions

همان استراتژی‌هایی که سال‌ها استفاده می‌کنیم و توصیه می‌کنیم، حتی در مورد پاندا، وام Payday، پنگوئن و همه به‌روزرسانی‌ها و جریمه‌هایی که گوگل اعمال می‌کند، همچنان صادق است. ما همیشه تبلیغ کرده‌ایم که وب‌سایت شما باید شایسته رتبه‌بندی در نتایج جستجو باشد. شما نمی توانید یک پرواز خوک (وب سایت خود) ایجاد کنید و قطعاً این کار شما به عنوان یک SEO نیست. این به روز رسانی ها و آنهایی که در آینده خواهند آمد، فقط این نکته را ثابت کرده اند. گوگل قصد دارد به کاهش کیفیت ادامه دهد.

تمرکز باید بر روی محتوا باشد – چیزی که برای جستجوگر ارزش ایجاد می کند – و یک سایت کاربرپسند، به این معنی که ساختار و مسیریابی منطقی و واضح است. شما باید مطمئن شوید که محتوای درون صفحه شما مطابق با آنچه گوگل معتقد است «هنجار» است و پاداش دارد. به عنوان مثال، صفحات با رتبه برتر برای کلمه کلیدی خود را مشاهده کنید و چگالی کلمه کلیدی، سطح خواندن، تعداد کلمات و استفاده از تگ های متا را تعیین کنید. سپس، ردپایی از استفاده طبیعی از آن کلمه کلیدی خاص در وب سایت خود ایجاد کنید.

بخشی از استراتژی سئوی شما باید شامل ممیزی سایت باشد. شما باید با دید عینی به همه چیز در سایت نگاه کنید. از شر محتوای تکراری یا نازک خلاص شوید و در صورت لزوم صفحات را یکپارچه کنید. پروفایل بک لینک خود را بررسی کنید و لینک های بد را هرس کنید. حسابرسی یک فعالیت مستمر است. شما باید هوشیار و فعال باشید.

واکنش جردن کاستلر:

«اگر بازاریابی را به‌درستی انجام می‌دهید، دیگر نیازی به نگرانی در مورد تأثیرات منفی به‌روزرسانی‌های Google ندارید تا زمانی که با انجام پاکسازی از سوی شخص دیگری که کارها را به درستی انجام نمی‌دهد، مواجه شوید. محتوای باکیفیت ایجاد و تبلیغ کنید، از ایجاد لینک تراکنشی اجتناب کنید، سایت‌ها را برای هدف کاربران بهینه کنید، و مطمئن خواهید بود.»

بهترین وب سایت های فریلنسری برای کسب درآمد دلاری

قوانین سفت و سخت الگوریتم payday loan

مطالعات موردی بسیاری منتشر شد که سعی در شناسایی کی، چه چیزی، چه زمانی، کجا و چرا از هر به روز رسانی الگوریتم داشتند. این به درک بیشتر تأثیر آنها، دسترسی آنها، نحوه جلوگیری از ضربه خوردن به‌روزرسانی‌ها، و نحوه در نهایت بازیابی و بازیابی موقعیت کامل موتور جستجو کمک می‌کند.

مطالعه موردی شماره 1

اولین مطالعه موردی که نگاهی به آن خواهیم داشت، شامل مطالعه به روز رسانی وام پرداختی Cashlady است که توسط Link Research Tools گردآوری شده است.

این مطالعه موردی نشان داد که وب‌سایت‌هایی با نظرات وبلاگ‌هایی که به‌شدت اسپم شده بودند، بخشی از آن‌هایی بودند که تحت تأثیر منفی این به‌روزرسانی الگوریتم قرار گرفتند. ردپای در یکی از این نمونه‌ها، برای Cash Lady.co.uk نیز قابل مشاهده بود، که شامل متن لنگر با تغییرات وام‌های روز پرداخت، وام‌های نقدی سریع

نکته مهمی که بخشی از ردپایی بود که به گوگل چسبید این بود که سایت‌ها متعلق به آژانسی بودند که کار را انجام می‌داد، اگر می‌خواهید سایت‌های خود را برای الگوریتم ناشناخته نگه دارید، یک نه بزرگ. این باعث شد که گوگل به راحتی سایت را پیدا کند.

مطالعه موردی شماره 2

مطالعه موردی دیگری که توسط TrenchWorthy انجام شد، موضوع دیگری را در یک سایت با رتبه‌بندی بالا شامل شد: نظرات وبلاگ با هرزنامه‌های شدید. تفاوت بزرگ در این مطالعه موردی در مقایسه با مطالعه موردی بالا، این بود که همه نظرات دستکاری شده و زیر رادار گوگل پرواز می کردند.

ارسال کنندگان هرزنامه چگونه این کار را انجام می دادند؟ آنها به دنبال نظرات وبلاگ با ردپای بسیار تصادفی بودند – با تصاویری از مدل ها، شخصیت های مختلف، همه چیز بیشتر به سمت یک پیوند طبیعی به جای یک پیوند اسپم غیرطبیعی اشاره می کرد. خیلی باهوش!

در همین مطالعه موردی، نمونه هایی از لینک های پولی، ژست مهمان و هک برای تزریق لینک وجود داشت.

مطالعه موردی شماره 3

مطالعه موردی بعدی در سپتامبر 2013 توسط استیون مک دونالد منتشر شد، سایت Peachy.co.uk 81 درصد کاهش ترافیک ارگانیک داشت. در این مطالعه، پس از ضربه پنالتی، عبارات مارک تجاری به صفحات پنج و شش در گوگل بازگردانده شدند. آنها احتمالاً از هر تکنیک پیوند ممکنی برای دستکاری در رتبه بندی خود استفاده کردند.

طبق مقاله، آنها از چیزهایی مانند پیوندهای پولی، محتوای نازک، بازاریابی مقاله، فهرست راهنماها، پر کردن کلمات کلیدی و محتوای تکراری استفاده کردند. در 2 آگوست 2013، آنها متوجه شدند که باید یک حسابرسی وب سایت انجام دهند. قبل از ثبت درخواست بازنگری، آنها تصمیم گرفتند بر روی سه حوزه تمرکز کنند: محتوا، قابلیت استفاده و پیوندها.

روش آنها شامل شناسایی و بهبود محتوای نازک بود. آنها صفحات زیادی از محتوای نازک داشتند که نیاز به بازنگری یا بهبود داشتند. آنها در نهایت تقریباً 60 درصد از همه دامنه های پیوند دهنده را حذف کردند. 3-6 ماه آینده شاهد تغییر تمرکز محتوا به آموزش خواهیم بود. بازنگری کامل تجربه کاربر نیز ضروری بود.

درخواست تجدید نظر در نهایت ثبت شد و آنها با موفقیت دوباره سایت را در گوگل قرار دادند.

8 روش دیجیتال مارکتینگ چیست؟

سئو سایت از زمان به‌روزرسانی وام Payday چگونه تغییر کرده است؟

متخصصان سئو بیشتر از همیشه تاکید بیشتری بر دستورالعمل‌های وبمستر گوگل داشتند و خطر بیشتری با رنگ خاکستری همراه بود.

اخلاق داستان؟؟

دستورالعمل های وب مستر گوگل را نقض نکنید. بد نباش و درنده نباش. همیشه از استراتژی های کل نگر و متمرکز بر کلاه سفید برای محتوا، تجربه کاربر و کسب لینک استفاده کنید.

قبل از این به روز رسانی، سئو تا حد زیادی بر روی مقادیر انبوه دستکاری متمرکز بود. در حالی که امروزه دستکاری هنوز اتفاق می افتد، و تکنیک هایی برای پرواز زیر رادار گوگل وجود دارد، اگر مراقب نباشید، راحت تر از همیشه گرفتار می شوید.

بهترین ایده؟ در وهله اول این تکنیک ها را در سایت خود انجام ندهید و مطمئن شوید که تکنیکی که در نظر می گیرید واقعاً برخلاف دستورالعمل های وب مستر گوگل نیست.

بارها بوده است که این نویسنده دیده است که شخصی در مورد تکنیکی صحبت می‌کند که بخشی از دستورالعمل‌های وبمستر گوگل است، و گوگل آن را دنبال می‌کند، در حالی که واقعاً هرگز بخشی از این دستورالعمل‌ها نبوده است.

قبل از جهش نگاه کنید و همیشه منابع خود را قبل از اجرای تکنیک های سئو که در غیر این صورت می تواند برای تلاش های سئوی شما مضر باشد، دوباره بررسی کنید.

افزایش سرعت لود سایت وردپرس 2022

الگوریتم رنک برین (RankBrain algorithm)

الگوریتم صفحه آرایی (Page Layout)

الگوریتم های گوگل

نکات ضروری سئو برای مبتدیان

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =