نتایج سئو زمان بر است اما انتظار ارزشش را دارد؟

رتبه بندی جستجو یک بازی مداوم است

چندین قانون اساسی وجود دارد و مهم نیست که چند عامل را در نظر بگیرید، الگوریتم اصلی فقط برای گوگل شناخته شده است. این امر مانع از آن نمی‌شود که بسیاری از آژانس‌های سئو در سرتاسر جهان ادعا کنند که نتایج سئو در 6 ماه به دست می‌آید. حقیقت این است که سئو را نمی توان یک شبه انجام داد. نیاز به ورودی اولیه و نظارت مستمر ماه به ماه دارد . و نمیتوان زمان دقیق را پیشبینی کرد

نتایج رتبه بندی

قبل از فرو رفتن در اعداد، تعریف “نتایج SEO” در این محتوا رتبه بندی است. به عبارت دیگر، فاصله زمانی بین تاریخ انتشار مقاله وبلاگ تا رتبه‌بندی صفحه اول چقدر است؟ در واقع، «نتایج SEO» می‌تواند توصیف‌های متعددی مانند تبدیل‌ها در مواجهه با نسل‌های سرنخ و فروش داشته باشد. با این حال، این تراکنش ها بعداً در قیف می آیند. اولین چیزی که باید از آن اطمینان حاصل کرد، رتبه بالا و دیده شدن سئو است. اگر ترافیک ارگانیک هدف شما از این بازی است، استراتژی کلمات کلیدی یک روش ضروری برای محتوای بهینه است. کلمات کلیدی در کمپین های سئو 2016 رنگ متفاوتی با کلمات کلیدی در سال 2000 دارند. این کلمات کلیدی، هم دم بلند و هم LSI، اکنون با توجه به نیت کاربر بیشتر برای مخاطبان هدف قرار می گیرند. تکنیک‌های سئوی درون صفحه در مورد ما،پست وبلاگ را در عرض 6 ماه به صفحه اول گوگل افزایش داد. برای اطلاع از نحوه وقوع آن، بیشتر بخوانید.

بازه زمانی برای هر شرکت و صنعت ثابت نیست. در اینجا برخی از عوامل موثر بر عملکرد شما آورده شده است:

  • تاریخچه گذشته سئو (آیا اولین بار است که سئو این وب سایت را انجام می دهید؟)
  • کمیت و کیفیت محتوا (آیا صفحات کافی با محتوای تازه و غیر نازک دارید؟)
  • لینک های سالم (چند لینک به وب سایت شما اشاره می کند و آیا شما درگیر ارسال هرزنامه هستید؟)

در واقعیت، این لیست بی‌پایان مانند ساعت عمل می‌کند و همه جزئیات کوچک با هم در یک مکانیسم منسجم ترکیب شده‌اند. عامل تعیین کننده دیگر خود صنعت شماست. آیا با 10 شرکتی که همین کار را انجام می دهند به اندازه کافی رقابتی است یا شما مرزی با محصولی هستید که قبلاً در بازار وجود نداشت؟ هنگامی که به دنبال نتایج سئو فوری هستید، این را در نظر داشته باشید.

پیگیری نتایج
Track Results

از آنجایی که حداقل بیش از 6 ماه طول می کشد! برای دیدن نتایج کمپین های سئوی خود، همیشه می توانید عملکرد خود را از روز اول پیگیری کنید. یکی از معتبرترین منابع Google Analytics با داده های مربوط به ترافیک ارگانیک، اکتساب و نرخ پرش شما است. جدای از آن، می‌توانید کلیک‌ها، برداشت‌ها و موقعیت‌ها را در کنسول جستجو برای یک پست خاص دنبال کنید و فهرست کلمات کلیدی را جمع‌آوری کنید.

صبر

اگر شرکت شما در مرحله ابتدایی پیاده سازی SEO است، مطمئن شوید که انتظارات درستی را در طول زمان و هدف تعیین کرده اید. به خاطر داشته باشید که هر مسیری که انتخاب کنید، سئو یک تاکتیک طولانی مدت است که هم سرمایه گذاری و هم صبر می طلبد، اما اگر به درستی انجام شود ارزش زمان و تلاش را دارد. اجازه دهید oceanseo به شما در انتخاب کلمات کلیدی LSI و طولانی کمک کند که به بهترین نحو اهداف تجاری شما و هدف کاربر را منعکس می کند.

https://oceanseo.ir/?p=270

چقدر طول کشید تا اولین نتایج سئو را ببینید؟ 3 ماه یا 1 سال؟ در نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 20 =