کلمات کلیدی پنهان برای 46٪ از کلیک

کلمات کلیدی پنهان برای 46٪ از کلیک

یک مطالعه جدید اوشن سئو نشان می‌دهد که نزدیک به نیمی از کلیک‌ها در GSC منجر به عبارات پنهان می‌شود. این چه تاثیری بر استراتژی سئوی شما دارد؟

کلمات کلیدی پنهان برای 46٪ از کلیک

یک مطالعه جدید توسط در اوشن سئو، نشان می‌دهد که به طور متوسط، کنسول جستجوی گوگل عبارت کلیدواژه را برای 46.08 درصد از کلیک‌ها پنهان می‌کند.

به گفته نویسنده، این مطالعه داده های یک ماهه را در 146741 وب سایت مورد بررسی قرار داد که شامل نزدیک به 9 میلیارد کلیک کل شد و نشان داد که گوگل احتمالاً بسیاری از داده های کلیدواژه طولانی را از کاربران GSC پنهان می کند.

درصد کلیک ها داده های کلیدواژه از دست رفته بر اساس حجم ترافیک

هر نقطه در نمودار پراکندگی زیر یکی از وب سایت های مورد مطالعه را نشان می دهد.

محور افقی یا x کل ترافیک سایت را نشان می دهد و محور y عمودی نشان دهنده درصد کلیک هایی است که کلمه کلیدی برای آن پنهان شده است.

Stox به تغییرات چشمگیر در این ارقام اشاره می کند و به دو سایت با ترافیک بین 60 میلیون تا 100 میلیون کلیک اشاره می کند که به ترتیب 2.27٪ و 90.3٪ عبارت های پنهان را نشان می دهند.

Stox در تحلیل خود خاطرنشان می‌کند: «شما سایت‌های زیادی را در وسط و یک جهش بزرگ در 95 تا 100 درصد کلیک‌های از دست رفته می‌بینید. بنابراین بسیاری از سایت‌ها تقریباً نیمی از داده‌های خود را از دست داده‌اند، اما تعداد زیادی از سایت‌ها اکثر داده‌ها را از دست داده‌اند.»

Stox همچنین نظرات خود را در مورد انواع کلمات کلیدی که به احتمال زیاد در یک توییت پنهان می شوند به اشتراک گذاشت و گفت:

گوگل چند دلیل برای این تناقض ارائه می کند:

حریم خصوصی
پرس و جوها چند بار انجام شده است
من شک دارم که بسیاری از آنها برای حفظ حریم خصوصی باشند، بنابراین بسیاری از سؤالات طولانی را که گوگل در معرض دید صاحبان وب سایت و سئوکاران قرار نمی دهد، باقی می گذارد.

اصطلاحات کلمه کلیدی پنهان بر اساس محدوده ترافیک

دومین تجسم داده در گزارش نشان می‌دهد که وب‌سایت‌هایی که در بازه‌های بسیار پایین و بالاتر برای حجم ترافیک قرار دارند، تمایل دارند داده‌های پنهان بیشتری داشته باشند.

اصطلاحات کلمه کلیدی پنهان بر اساس محدوده ترافیک
اصطلاحات کلمه کلیدی پنهان بر اساس محدوده ترافیک

Stox خاطرنشان می کند که Ahrefs داده های خود را از API استخراج کرده است تا تمام داده های موجود را دریافت کند.

چه مقدار از داده های کلمه کلیدی GSC شما پنهان است؟

این مطالعه نشان می‌دهد که حجم داده‌های پنهان بسته به وب‌سایت بسیار متفاوت است.

Stox این گزارش استودیو داده را ایجاد کرده است که می توانید آن را کپی کرده و از آن برای بررسی داده های از دست رفته در وب سایت خود استفاده کنید.

اگر بخواهید، می‌توانید یافته‌های خود را خودتان به Stox گزارش دهید، که قصد دارد آنها را در یک به‌روزرسانی جمع‌آوری و به اشتراک بگذارد.

آیا می خواهید برای افزایش ارزش داده های GSC خود اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

راجر مونتی مقاله ای عالی نوشت که چرا داده های کنسول جستجوی گوگل و گوگل آنالیتیکس شما هرگز مطابقت ندارند – و این که چگونه بر بینش هایی که می توانید از هر منبع بگیرید تأثیر می گذارد.

سئو چیست؟

چگونه رسانه های اجتماعی به سئو کمک می کنند

یک ویروس جدید به مودم ها حمله می کند!

سئو چیست و چه کمکی به کسب و کار می کند؟

بهینه سازی سایت در موبایل

توصیه هایی برای افزایش امنیت وب سایت پس از حمله

4 چالش در ردیابی رتبه سئوی سازمانی و نحوه حل آنها

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − یک =