9 نکته سئو که باید آن را بدانیم

هدف اصلی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما این است که افراد مرتبطی را که به صنعت یا شرکت شما علاقه مند هستند به وب سایت شما هدایت کنید. اگر سئو سایت را دنبال می کنید، نمی دانید که چقدر سریع چیزها تغییر می کنند. شما همچنین می دانید که حفظ همه چیز با این تغییرات چقدر می تواند سخت باشد.

seo

سئو در واقع یک تکنیک نسبتا ساده است که نیازمند تغییرات کوچک بر اساس تغییرات عمده ای است که موتورهای جستجو اعلام می کنند. من تغییرات اساسی را جسورانه نشان می دهم زیرا تغییرات واقعاً باید عمده باشند تا بر رتبه بندی کلی وب سایت و استراتژی SEO شما تأثیر بگذارند

عنوان صفحه

عنوان صفحه باید کمتر از 70 کاراکتر باشد و بیش از 3 کلمه کلیدی دم بلند در عنوان صفحه نباشد. مهمترین کلمه کلیدی شما باید اول باشد و باید کلمات کلیدی در آن بکار ببرید

توضیحات متا

توضیحات متا باید کمتر از 150 کاراکتر باشد و شامل دو کلمه کلیدی مورد استفاده در عنوان صفحه باشد. بهترین توضیحات متا دلیل ارزشمند و قانع‌کننده‌ای را ارائه می‌کند که چرا کسی باید از صفحه بازدید کند. کلمات کلیدی را به خاطر وجود کلمات کلیدی در توضیحات متا اضافه نکنید، بلکه آنها را در قالب مکالمه قرار دهید.

URL

URL صفحه وب‌سایت باید شامل اولین کلمه کلیدی باشد که از مرحله 1 در کاشی صفحه صفحات استفاده کرده‌اید. کلمات کلیدی در URL باید با استفاده از خط تیره (-) از هم جدا شوند. به عنوان مثال، www.sample.com/best-vermont-ski-resorts

تگ های عنوان (Heading Tags)

صفحه باید دارای یک (1) یا دو (2) تگ عنوان H1 باشد که از دو کلمه کلیدی اول در عنوان صفحه در مرحله 1 استفاده می کند. این کلمات کلیدی باید در قالب محاوره ای در محتوای صفحات استفاده شوند. علاوه بر تگ های H1، صفحه باید شامل چند تگ عنوان H2 باشد که معمولاً زیر هر تگ H1 قرار می گیرند.

محتوای صفحه

از هر دو کلمه کلیدی که در عنوان صفحه شما هستند حداقل سه بار در محتوای صفحه استفاده کنید. سعی کنید حداقل یک بار کلمه کلیدی را پررنگ یا زیر آن خط بکشید. این بر میزان مرتبط بودن کلمه کلیدی با صفحه تأثیر می گذارد.

پیوندهای داخلی (Internal Links)

یک (1) یا دو (2) پیوند داخلی در صفحه پیوند دهنده به صفحات مرتبط ایجاد کنید. از کلمات کلیدی مورد نظر خود در صفحه ای که به آن پیوند می دهید در متن لنگر برای هر پیوند استفاده کنید.

تصاویر

هر تصویری که در صفحه استفاده می‌شود باید نام فایل آن‌ها با یکی از کلمات کلیدی در عنوان صفحه مطابقت داشته باشد. هر کلمه در نام فایل باید با خط تیره (-) جدا باشد. متن جایگزین تصویر باید با نام فایل تصویر و کلمه کلیدی عنوان صفحه مطابقت داشته باشد. از خط تیره بین کلمه در متن جایگزین استفاده نکنید.

اگر نمی‌توانید نام فایل تصویر را تغییر دهید یا این فرآیند بسیار وقت‌گیر است، تنها با استفاده از یک کلمه کلیدی از عنوان صفحه، متن جایگزین تصویر را تغییر دهید.

پیوند بین صفحات

اطمینان حاصل کنید که حداقل سه پیوند داخلی دارید که به صفحه ای که در حال بهینه سازی آن هستید پیوند دارند. متن لنگر پیوندها باید دارای کلمات کلیدی باشد که در صفحه ای که شما پیوند می دهید نیز وجود دارد.

متا کلمات کلیدی (Meta Keywords)

آنها بخشی از الگوریتم جستجوی گوگل یا بینگ نیستند، بنابراین به اندازه مراحل 1-8 مهم نیستند. با این حال، باز هم سه (3) تا پنج (5) متا کلیدواژه را که مربوط به عنوان و محتوای صفحه هستند، به صفحه اضافه کنید. موتورهای جستجوی کوچکتر هنوز هم ممکن است از آنها در الگوریتم خود استفاده کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =