آپدیت سئو گوگل

آموزش سئو رایگان

آپدیت سئو گوگل برای (ماه می 2022 may)

چندین بار در سال، ما پیشرفت های اساسی در فرآیندهای رتبه بندی کلی خود ایجاد می کنیم، که از آن به عنوان به روز رسانی های اصلی یاد می کنیم. به‌روزرسانی‌های اصلی برای افزایش ارتباط کلی نتایج جستجوی ما طراحی شده‌اند و آنها را برای همه مفیدتر و مفیدتر می‌کنند. امروز، به‌روزرسانی اصلی ماه می 2022 را منتشر می‌کنیم. حدود 1-2 هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود.

به روز رسانی های اصلی تغییراتی هستند که ما برای بهبود کلی جستجو و همگام شدن با ماهیت در حال تغییر وب ایجاد می کنیم. در حالی که هیچ چیز در یک به‌روزرسانی اصلی مختص سایت خاصی نیست، این به‌روزرسانی‌ها ممکن است تغییرات قابل‌توجهی در نحوه عملکرد سایت‌ها ایجاد کند، که در راهنمای قبلی درباره آنچه صاحبان سایت باید در مورد به‌روزرسانی‌های اصلی بدانند اشاره کرده‌ایم:

ما به‌روزرسانی‌های هسته گسترده را تأیید می‌کنیم زیرا معمولاً تأثیرات قابل توجهی ایجاد می‌کنند. برخی از سایت‌ها ممکن است در طول آنها کاهش یا افزایشی را مشاهده کنند. ما می‌دانیم که آنهایی که سایت‌هایی را تجربه می‌کنند به دنبال راه‌حلی هستند و می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که سعی نمی‌کنند موارد اشتباه را اصلاح کنند. علاوه بر این، ممکن است اصلاً چیزی برای اصلاح وجود نداشته باشد.

صفحاتی که ممکن است در یک به روز رسانی اصلی عملکرد کمتری داشته باشند، اشکالی ندارد. آن‌ها دستورالعمل‌های مدیر وب‌سایت ما را نقض نکرده‌اند و تحت یک اقدام دستی یا الگوریتمی قرار نگرفته‌اند، همانطور که ممکن است برای صفحاتی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند اتفاق بیفتد. در واقع، هیچ چیزی در یک به روز رسانی اصلی وجود ندارد که صفحات یا سایت های خاصی را هدف قرار دهد. در عوض، تغییرات مربوط به بهبود نحوه ارزیابی کلی محتوا توسط سیستم‌های ما است. این تغییرات ممکن است باعث شود برخی از صفحاتی که قبلاً پاداش کمتری دریافت کرده بودند، عملکرد بهتری داشته باشند.

آپدیت بهار گوگل بهاره پاکی

برخی از برچسب های افزونه نقشه سایت از بین می روند

در طول سال‌ها، تعدادی تگ و ویژگی تگ را برای برنامه‌های افزودنی نقشه سایت گوگل، به‌ویژه پسوندهای تصویر و ویدیو، معرفی کردیم. بیشتر این برچسب‌ها اضافه شدند تا به صاحبان سایت اجازه دهند داده‌ها را راحت‌تر به جستجو تحویل دهند.

پس از ارزیابی ارزش تگ‌های افزونه نقشه سایت گوگل، تصمیم گرفتیم برخی از برچسب‌ها و ویژگی‌ها را رسماً منسوخ کرده و از اسناد خود حذف کنیم. برچسب های منسوخ شده پس از 6 آگوست 2022 هیچ تأثیری بر نمایه سازی و ویژگی های جستجو نخواهند داشت.

اگر شما یک توسعه دهنده پلاگین نقشه سایت هستید یا نقشه های سایت خود را مدیریت می کنید، نیازی به اقدام فوری نیست. شما می توانید این برچسب ها و ویژگی ها را بدون اشکال در جای خود بگذارید. در آینده، وقتی این به‌روزرسانی‌ها در نسخه‌های طرح‌واره بعدی برنامه‌های افزودنی تصویر و ویدیو گنجانده شوند، کنسول جستجو ممکن است هشدارهایی را نشان دهد.

برچسب ها و ویژگی های زیر تحت تأثیر قرار می گیرند:

نکات ضروری سئو برای مبتدیان

رقص گوگل چیست؟

8 روش دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بهترین وب سایت های فریلنسری برای کسب درآمد دلاری

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 8 =